Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

torsdag 2 maj 2013

Dagens tips!

Dagens tips, ekologisk hårvård. Jag har några nya favoriter till att rengöra håret med. Schampo & balsam, riktiga topp kvalitet produkter från John Masters Organics.

Tip of the day, organic hair care. I have some new favorites to cleanse my hair with. Shampoo & Conditioner, real top quality products from John Masters Organics.


 Jag använder shampo & balsam som fungerar till färgat hår...
Schampo med lavender & rosmarin till mig & Alfons. Daniel som har en torr & kilande hårbotten använder schampo/balsam med lugnande zink & salvia.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilken fin sida du har :)
    Jag hittade hit nr jag sökte på trädgårdsbord :) Sambon är lite skeptisk men jag tycker att ert var superfint!
    Har du ngn beskrivning på hur ni gjorde när ni byggde det? Vilket träslag, limmade ni och skruvade osv :D Hur fick ni det stabilt?
    Mvh åsa

    SvaraRadera
  2. Hej Åsa!
    Vad glad jag blir att du gillar min blogg :))
    Oj, nu är det två år sedan bordet byggdes. Jag gjorde en skiss & min man byggde ;)
    Vi inhandlade rejäla furuplankor el om det var gram på byggvaruhus, det är limmat + skruvat. Grund målat, samt målat i en oljebaserad färg. Otroligt tåligt & stadigt, har faktiskt stått ute två år i rad, knapp en skråma på det, utan slitningen blir riktigt schyst med tiden. Jag kan försöka fota bordet lite närmare under helgen, så kanske det ger mer klarhet.

    Ha en fortsatt bra dag & fortsätt gärna att kika in här /Emma

    SvaraRadera