Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

fredag 20 augusti 2010

Mönster omlott

Har några fina bilder från när jag besökte ett gammalt torp någonstans uppåt i vårt avlånga land. Trasmattor multifärgade om vart annat, på, över, under. Så himla fint & inspirerande... Själv har jag trasmattor omlott i vårt stora rum. När jag gick Capella Gården så vävdes det hej vilt, saknar det när jag ser så fina trasmattor, speciellt i grupp. Länge leve trasmattan, klassisk, praktisk & cool :0)

Den gamla plastmattan är kvar trots den vittrar sönder, väldigt fin kontrast till det gamla plankgolvet & trasmattan.
Väv teknikerna varieras i samma mattor.
Älskar verkligen den gröna...
Prydliga...
Glatt & läckert! En gång i framtiden ska jag definitivt börja väva igen :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar