Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

måndag 9 mars 2015

Dags att söka till Grillmästarna 2015!

Så mina vänner, alla ni som gillar mat & framför allt älskar att grilla, det har blivit dags att söka till årets uttagning av Grillmästarna 2015 på TV4. Jag håller tummarna för att få se fler tjejer vid grillen. Vid förra årets castning stod det många starka kvinnor vid sidan av männen och inte tvärtom -det vill jag se ändring på. Kom igen & sök HÄR!

Jag bjuder på några kyliga bilder från castingen 2013 när jag gick vidare till programmet. En dag på Gärdet i Stockholm som bjöd på allt annat än fint grillväder. Men har jag bestämt sig så har jag bestämt mig!

So my friends, all of you who like food & especially love to grill, it´s time to apply for this year's season of BBQ Masters (Grillmästarna) 2015 at channel 4 (TV4). I keep my fingers crossed to see more girls. At last years castning stood there many strong women besides their men but not the other way around -I want to see it different this year. Apply HERE!

Here is some cold pictures from the casting in 2013 when I got my place in the show. A day at Gärdet in Stockholm that offered anything except nice bbq weather. But I had made up my mine!


 Trodde det var näst intill ett aprilskämt denna tidiga lördagsmorgon på Gärdet i Stockholm, snålblåst, regn i sidled & allmänt skitkallt...
Här börjar det fyllas på med tävlingsdeltagare. Totalt samlades ca 100 deltagare som alla var lika sugna på att får grilla i TV.
 Min fan club bestod av Daniel & Therese som stöttade mig hela dagen. Här matar hon mig med bullar :)
Jag är fortfarande skyldig henne en björntjänst...
 Vi omgavs av tv-kameror, dommare, programledare och allmän beskådning. Detta är fortfarande ganska så tidigt på dagen.
 Jag stod i det sista tävlingsledet och skulle servera min mat sent på eftermiddagen för bedömning. Grillen, eller två grillar som jag lånade på plats haltde något, men tydligen gick det vägen ändå -skam den som ger sig ;)
 Det filmades...
 Lisa Lemke dök upp, provsmakade & intervjuade :)
Min grillmat, beercan chicken, grillade grönsaker med grillad papriskasås & en grillad förrätt med fetaost & ananas.
Stort lycka till till alla som söker & framför allt, var kreativa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar