Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

tisdag 29 maj 2012

Proteindrink -avec du chocolat

Så var det dags att komma tillbaka på banan igen. Fortfarande försiktigt, men efter en lätt jogging tur tidigare i veckan & nu ett konditionspass på gymmet i kväll så känns det mycket bra i kroppen :0) Efter all form av träning på kvällen blir det proteindrinkar som jag dricker efteråt. Använder detta protein, ibland med jordgubbssmak & ibland med chokladsmak :0)

So it´s time to get back on track againStill cautious, but after a light jogging tour earlier this week & now
cardio at the gym tonight my body feels good :0) After any form of exercise in the evening, I only drink protein drinks afterwards. I use this protein with chocolate flavor.


 Daniel blandar sitt protein i vatten, själv tycker jag inte att det är någon smak sensation. Jag blandar pulvret med Sojadryck. När jag blandar ihop pulvret med jordgubbssmak brukar jag ibland mixa i frusna jordgubbar. 
Kvällens proteindrink is served!
Kan ju alltid låtsas att det är en milkshake ;0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar