Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

måndag 15 augusti 2011

Äntligen hemma

Äntligen har jag mina killar hemma igen från Cypern & allt är precis så där skönt som det ska vara. Jag hämtade killarna, inklusive farfar på Kastrup efter jobbet. De var glada men trötta & sol brända som pepparkaksgubbar. Jag tycker att Alfons har vuxit otroligt mycket bara på en vecka & inser att han inte längre är någon liten bebis. I morgon väntar ännu en av månadens alla nyheter, nytt dagis för Alfons. Spännande :0)

Today after work I picked up my guys at the airport who was happy but tired after a week in Cyprus. Feels really great to have them home again, so back to basic that it should be ;0)


Så var både killarna & jag klara med soliga stränder på Cypern för det här året ;0)
Som alltid, borta bra MEN hemma bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar