Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

söndag 14 augusti 2011

Helgfrukost x2

Helgen är nästan till ända & förkylningen håller på att lämna min kropp -TACK & LOV! Jag har boostat hela helgen med nyttig mat, vitaminer & sömn -ego tid. Ja i morgon är det en ny vecka med nya möjligheter & framför allt så kommer mina killar hem från värmen :0)

The weekend is almost over & my cold is about to leave. I have boost myself with vitamins, eating & sleeping. Tomorrow is a new week with new opportunities & above all, my guys return back home :0)


Lördagen startade jag med denna frukost, vinbär, blåbär & jordgubbar toppade min yoghurt & müsli...
Dagens frukost med dagens bär på yoghurten, vinbär, krusbär & blåbär ;0) Å så läste jag tidningen både igår & idag lääänge... Skönt :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar