Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

måndag 14 mars 2011

Vardagen är tillbaka

Cupcakes, vin & snittar är bytt mot proteindrink som jag sitter & sörplar i mig i soffan efter ett sent träningspass -BACK IN BUSINESS! Dagen bara försvann... Ganska tacksamt, måndagar är kanske inte den roligaste dagen på veckan, men jag känner mig laddad & positiv. I morgon ska jag visa er lite forna mumsbitar från helgen ;0) Hoppas ni hade en bra start på veckan!

Today is cupcakes, wine & canapés just a memory from the weekend... Right now I´m having a protein shake after some heavy dance aerobics :0) This monday passed quickly, see you tomorrow :0)

Proteindrink, ska visa er någon gång hur man faktiskt kan få till en sådan utan att den bara smakar syntetiskt. Här Här det jordgubbsmak för hela slanten ;0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar