Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

fredag 28 januari 2011

Min idol

Just matinspiration ja, tänka i nya banor, har ni spanat in den engelska kocken Heston Blumenthal? Detta är en man ett par nivåer högre så att säga, vi snackar fusion... I England driver han restaurangen The Fat Duck. Rekommenderar hans program söndagar på kanal 8, Heston´s feast, jag förklarar inte, se själva vad jag menar för här hemma sitter vi uppradade framför TV:n & hänförs! Just nu suktar jag efter några av hans böcker som finns hos Amazon.

Translation: Looking for food inspiration? Take a look at Heston Blumenthal, this guy is one of a kind, we are talking fusion... He has his one restarang in England, The Fat Duck. I realy much would like to have a couple of his book from Amazon.

Denna bok är fylld med magi! Har tjuvkollat i den hemma...
hos Daniel & Frida. Så här kan ett uppslag se ut...
JA TACK, jag vill gärna kunna skapa samma mat hemma som serveras på restaurang!

1 kommentar:

  1. Jag har givetvis alla böckerna, men den sista Formulas for flavour kan jag verkligen rekomendera.

    SvaraRadera