Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

tisdag 16 november 2010

Åhléns klubb magasin

Jag har många plastkort i min plånbok, ett av dem är Åhléns Klubb kort. Med jämna mellanrum dimper det ner ett litet magasin i brevlådan, idag kom julnumret. Jag har faktiskt har gamla klasskamrater som är designers på Åhléns & jag måste verkligen säga att dem gör ett bra arbete, älskar dessutom designen på nya julnumret, stiligt & grafiskt. Som bonus fick man med söta jul etiketter, jag har hängt dem som inspiration på min anslagstavla :0)

Translation: I have many plastic cards in my wallet, one of them is Åhléns member card. Once in a while I get a magazin from Åhléns, the christmas release came today also with some cut christmas address labels. I put the labels on my inspiration board over my desk. I have old clas mates which are designers for Åhléns & I must say, they rellay do a nice job :0)



Så här snygg är Åhléns tidning inför julen :0)
En julgåva som följde med... Jul etiketter, bara att trycka ut från arket.
Socker sött i rosa & vitt...
Så här fina blev dem som singlar :0)
Nu hänger dem uppe på inspirationstavlan vid min arbetsplats, tror aldrig dem kommer hamna på något paket, men väl som inspiration :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar