Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

måndag 12 juli 2010

Hot or not

Skit vilken värme bölja, men jag ska absolut inte klaga fast än svetten eller nå´n slags kraftig fukt rinner konstant från min varma kropp. Alltså hellre vara varm svettig än frysa & vara sur.
Anyway, jag har fått köket målat två gånger idag & nu i kväll åkte täck pappen bort från
golvet & kartongen med SMEG fläkten öppnades. Arbetet fortsätter i morgon, men först ska jag försöka få lite sömn, godnatt :0)

Sallad morgon, middag, kväll -känns det som i allafall, bra svalkande sommar mat... Resterna från den grillade kycklingen igår hamnade på lunchtallriken med mumsig sallad idag :0)
Feta ost fick toppa salladen.
Mamma/mormor kom på besök & Alfons fick en svalkande bad under äppelträdet :0)
Ny badad & väldigt go kille :0)
Kartongen med SMEG fläkten öppnades, men rätt borr saknades för att få upp den, så fortsättning följer på detta...
Vi orkade verkligen inte knåpa ihop nå´n middag i kväll, blev hemkörnings pizza istället.
Jag väljer alltid hel eller halv inbakad pizza, här halv inbakad med ost, skinka, banan, färska champinjoner & curry.
Golv pappen i köket åkte äntligen väck.
Har ÄNTLIGEN fått mitt rutiga golv som jag alltid, alltid har velat ha, detta från Forbo Marmoleum click :0)
Fliza testade rullninga på nya golvet som helt klart verkade godkänt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar