Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

tisdag 13 juli 2010

Tapetprover & fläkt

Har varit & hämtat tapetprover hos Tapetorama, de har super brett sortiment. Efter letande & funderingar har gamla tapeter, trotts charm fallit bort på grund av många praktiska anledningar. Nu står det mellan två klassiska tapeter, det väger ät den blå/turkosa, men vi får se. Ska sova på saken innan jag beställer i morgon. Köksfläkten från SMEG har äntligen kommit på plats där den ska sitta, alltså ingen dålig dag :0)

Den översta mintgröna tapeten kommer från Osborne & Little, den blå kommer från Sanderson, bägge hos Tapetorama.
Gillar denna skarpt, ingen trendig stor blommigt som snart kommer falla ner från tapeten, utan klassik...
Denna tapet är gammal i gamet, färgen matschar perfekt med kylskåpet. Kan bli för "mesig" på vägg...
Mönstret är som torr nålsristning, coolt... Vilken ska jag välja???
Lite andra färger hemma hos oss, mint gröna kylskåpet som jag ÄLSKAR...
En trave med kuddar som jag har sytt i favvo färgerna...
Så var det dags för köks fläkten att komma på sin rätta plats. Många mätningar blev det...
Så måttades den in på väggen...
Några fin justeringar...
Å så var den på plats, fungerande å allt :0)
Jag har haft inventering av både prylar & torrvaror, börjat packa in i de stora skåpen igen. Fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar