Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

söndag 24 november 2013

Min dag idag!

Idag är det min dag, för idag det är faktiskt min födelsedag!
Började redan fira tidigare i veckan, då jag blev bjuden på födelsedagslunch i Stockholm av min underbara vän Therese. Igår hade vi ett gäng med vänner över på glögg mingel & middag. Sist men inte minst, på självaste dagen blev jag i morse uppvaktad på sängen med tårta & paket. Vi har också haft mer familj på besök. Jag har fått mängder med fina saker, helt galna vänner & familj. Tackar ödmjukast för all uppvaktning :)

Nu ska jag bara mysa & koppla av, för som vi alla vet, en ny vecka står på lut...

Today is my day, because today it's actually my birthday!
Already began celebrating earlier this week, was invited to birthday lunch in Stockholm by my lovely friend Therese. Yesterday we had a bunch of friends over for dinner & drinks. Last but not least, this   morning I got cake & packages. We also guests over this afternoon. I have got so many nice things, have crazy friends & family. Thank you kindly for everything :)

Now it´s chill time, because as we all know, it´s a new week tomorrow...



Lördag kvällens dessert i form av en maffig chokladtårta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar