Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

onsdag 6 mars 2013

Hos frissan

Idag har jag gjort ett mycket välbehövligt besök hos frissan, törs inte ens nämna när jag sist gjorde något med mitt hår... Anyway, skvaller, kaffe, tjejsnack resulterade i en krispig kall ny färg & friska fräscha hårtoppar. Jag är nu redo att möta våren, som för övrigt äntligen har kommit. Idag mitt på dagen var det 15 härliga grader :)

Today I made a needed visit at the hairdresser, do not dare to even mention when I did something with my hair last time... Anyway, gossip, coffee & girl talk resulted in a crispy, cool new color & healthy fresh hair. I´m now ready to face the spring, which finally has arrived. Today at noon, it was 15 glorious degrees :)



Förebild, riskbuske på huvudet var det här ja ;)
Min frisör Kristin är en mästare på att lägga MÅNGA slingor...
Sedan var det bara till att vänta. En kopp kaffe &...


Så lite SE&HÖR på det, som en hemlig kod hittar man alltid denna tidning i väntrum & hos frissan ;)
Så blev det lite mer väntan med en toning i håret. Sedan tvättning & färgen var på plats.
Hårtopparna klipptes & håret fixades. Jag är mycket nöjd & glad :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar