Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

torsdag 23 juni 2011

Midsommar står på lut

Sommarens högtidsdag står på lut, i morgon är det midsommarafton. Vi har förberett oss hela veckan känns det som, nu i kväll har det sista fallit på plats. Daniel är på fotboll & jag ska luta mig tillbaka en stund innan det börjar & det börjar redan senare i kväll, käraste vänner kommer på besök över hela helgen å som jag har längtat... Nu ber jag bara till vädergudarna, en planerad pic nic på aftonen & en fest på vår terass på midsommardagen får inte hindras av lite regn! Ja nu blir det fullt ös hela helgen, UNDERBART!

Midsummer eve is coming up, can´t wait, it´s gonna be a wonderful weekend with friends!

Jag har fyllt huset med blommor, dessa underbara luktärtor kommer från trädgården :0)
Vita blommor är ett måste till midsommar, dessa står på matbordet!
Vita blommor på soffbordet.
Vi har bunkrat vinglas av enklare modell inför midsommardagen då vi håller fest :0)
Kylskåpet är PROPP fullt & likaså våra två frysar, festen kan börja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar