Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

tisdag 1 mars 2011

Alfons egna foton

Gissa om jag fick en överraskning när vi bläddrade igenom gamla foton på den lilla kameran när vi var på Möllan i lördags. Alfons hade tydligen lånat kameran & gått bananas med att fotografera utan vår vetskap. Han har nämligen lämnat tydliga spår om man så säger... Mamma´s kreativa son, läkare eller advokat i framtiden, nja knappast troligt ;0) Här visar jag några av hans första egenhändigt tagna foton, beskrivna med hans egna ord ;0)

Me & Daniel got a surprise! Our son Alfons had apparently borrowed one of the cameras... Creative I have too say ;0) Here are some of his first self-taken photos!

Hej, tjejnare! Mamma är upptagen med något så jag passar på att låna kameran lite... Just nu befinner jag mig på övervåningen...
Här är ingången till mamma & pappa´s sovrum, hmmm, ja alltså från min synvinkel...
Här är ingången till toaletten...
Inne på toaletten, måste bara justera kameran lite...
Oppps, där kom lite av mitt huvud med...
Skulle bara visa badkaret där jag badar i på kvällarna...
LJUST blev det, måste ha fått på blixten... Hittade mitt lilla badkar här bakom mig också. Hör att mamma är på väg, måste pysa, TACK & HEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar