Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

torsdag 7 oktober 2010

Förmiddag i Kato Paphos

När Daniel & svärfar ägnade sig åt båten tog jag & Alfons en långpromenad via strandpromenaden in till Kato Paphos där vi mötte upp uncle Jacob. Till lunch anslöt dem andra & vi åt lunch på Tea for Two :0)

Cubanoägaren Jacob, jag & Alfons satte oss nere i hamnen...
Vi startade med en varsin fräsch fruktsallad på förmiddagen, gott...
Efter en promenad i hamnen där Jacob fick många frågor hur Alfons tillhörde honom... Ja då bestämde vi oss för att äta lunch på ultra kitschiga Tea for two där servicen är bra & portionerna stora...
Jacob funderar på vad som ska ätas...
Amerikansk 50-tals känsla över stället som även serverar STORA glass skapelser...
Heinz...
Daniel & svärfar tog varsin öl när dem anslöt...
Jag & Jacob delade på en flaska rosé...
Ölen man återser över hela ön...
Bröd...
Omelett i STORT & smaskigt format, en till mig & en till min man...
Hamburgare till Jacob...
Sandwich till svärfar, älskar uppläggningen :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar