Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

måndag 13 september 2010

Vår vinnare i Stockholm

Lördag, vi startade med en tur i Vasa stan, kikade lite i butiker & käkade sushi. Sen gick vi till Kungsträdgården där Daniel hämtade ut sin nummer bricka, innan han fortsatte att ladda inför Stockholm halvmara. Kl.16.20 startade Daniel & Lars sin 2,1 mil långa kamp i löparskor. Lite senare stod jag nervös väntande vid mål för att se vem av killarna som skulle vinna vadet...

Therése & Daniel med sushi på Upplandsgatan, vädret var behagligt så vi passade på att sitta ute.
Vacker, het miso soppa.
10 bitar för 60,-, så billig sushi existerar tyvärr inte i Malmö...
Senare tog jag Therése & Alfons en fika stund hemma med kakor vi släpat hem, här en blåbär, cheesecake muffins.
Jag med eftermiddags kaffet :0)
Lite rågbröd med ost. Gillar min nya blus från H&M :0)
Therése delar sedan upp en cheesecake med hallon...
Cheesecake fyllning påminde mer om vanilj fyllning...
Belåtna efter eftermiddags kaffet, gick vi mot Strömsbron, jag & Alfons ställde oss på trappan upp till Operan för att bättre kunna spana efter våra löpare.
Mycket folk...
Bästa Therése!
I mitten i svart rusar min man vinnande över Lars mot mål :0)
Glad, trött & svettig som en disktrasa njöt Daniel av segern.
Lars dök upp & insåg sig besegrad.
Ska medaljen ramas in tro? Jag är i alla fall mycket imponerad av prestationen!
Vinnaren tillbaka på Sveavägen!
Tror Daniel njöt av detta allra mest, känslan när Lars tar ut 1000,- till vinnaren av vadet -1000,- till den som vinner Stockholm halvmara!
Lika bra att ta en cigg Lars, 1000,-till min bästa vinnare!
Frågan är, vad blir nästa vad killar???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar