Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

måndag 24 februari 2014

Ett skönare liv!

Årets första detox är avklarad, inga som helst problem över huvud taget. Jag åt mest grön skön vegetarisk mat, jag var på ansiktsbehandling med ekologiska produkter, svettades lite extra på gymmet & kopplade av med detox bad. Resultatet blev en piggare Emma. Som så många andra lever jag ett ganska normalt liv med ganska långa dagar, men jag har på senare tid börjat reflektera mer över hur jag lever och hur man kan leva lite godare. Sund mat är verkligen A och O :)

This years first detox is over, no problem at all. I ate most green vegetarian food, I made a facial with organic products, went a couple of extra days to the gym & relaxed with a detox bath. The result, I have more energy. Like so many others I live a pretty normal life with very long days, but I have recently begun to reflect more of how I live & how to live a little bit better. Healthy food is very important :)


Räksallad med dressing gjord av turkisk yoghurt, tabasco, chilisås, dill, örtsalt & svartpeppar.
Så enkelt & fräscht :)
Pankopanerad färsk torsk med pepparrot, yoghurtsås & grönsaker.
Mellis, chiapudding på mandelmjölk & rivet äpple.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar