Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

onsdag 18 december 2013

Glittriga pappersdekorationer

Snyggaste julpyntet köpte jag förra året, i en liten pittoresk by i Australien. Det var burken jag först föll för, sedan visade det sig att den innehöll fantastiska pappersdekorationer/julpynt. Egentligen vet jag inte om de ska användas som dekor eller som adresslappar, men jag har i alla fall valt att hänga dem i granen. Å det blev precis så där härligt kitschigt som jag gillar  ;)

The coolest Christmas decorations I bought last year, in a small picturesque village in Australia. It was the jar I first fell for, then it turned out that it contained fantastic paper decorations for Christams. Actually I don´t know if they will be used as decoration or as address labels, but I have decided to hang them on the Christmas tree. It gives just that wonderful kitschy feeling as I like ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar