Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

lördag 1 december 2012

Födelsedagsmiddag på Tranan

Har varit uppe ett par dagar i Stockholm. Det har varit mycket jobb, men fantastiskt roligt då man har ett kreativt jobb & får omge sig med en massa spännande människor. Jag är fylld med ny energi & känner mig super inspirerad. En annan sak som är fantastiskt är när man kan bo hemma hos en kär vän istället för hotell. I onsdags bjöd dessutom Therere R mig på födelsedagsmiddag på Tranan :)

Have been up for a few days in Stockholm. There has been a lot of work, but great fun when you have a creative job & surround yourselves with lots of exciting people. I´m filled with new energy & feel inspired. Another thing that's amazing is when you can stay at a dear friend place instead of hotel. Last Wednesday Therese took me to Tranan for birthday dinner :)


 På klassiska Tranan är det rutiga bordsdukar som gäller...
 Bästa tjejen att bo & hänga med i Stockholm :)
Efter franskt bubbel blev det råraka för min del... 
 Till rårakan serveras creme fraiche, sikrom &...
 Finhackad rödlök & gräslök.
Fantastisk enkelt & gott!
 Therese beställde in råbiff...
 Jag tjuvsmakade, guda god var den...
 Sedan blev det lite kaffe, cognac & whisky...
 Therese beställde en chokladfondant...
Själv beställde jag in en tryffel till dessert.
1000 TACK för en toppen middag & glad kväll :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar