Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

söndag 25 november 2012

Min dag!

Igår lördag den tjugofjärde november var det min dag, min födelsedag! Det firades hela dagen -ända tills idag faktiskt ;) Mamma & Jack kom över på lunch & tårta, senare under kvällen blev det middagsbjudning.

Yesterday, Saturday, Nov. 24, it was my day, my birthday! We celebrated all day-until today actually ;) Mom & Jack came over for lunch & cake, later in the evening we had dinner party.


 Konstaterar att man äter smörgåstårta alldeles för sällan, bästa födelsdagslunchen :)
 Så klart vin lunch när man fyller år!
 Mamma & jag...
 Årets skapelse av min mor, min favorittårta i form av en ganska läskig hand... Högst troligt att den ska föreställa min då jag gillar bling, bling :)
 Alfons hade längtat så länge efter tårta, så äntligen...
Blev det tårta & han sken upp som solen :)
Fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar