Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

söndag 17 juni 2012

Semesterstämning

Så var det sista fixat inför sommarens första semesterresa. Cyklade upp på stan i det vackra vädret & minglade ett par timmar igår. Sällan jag tar mig tid att bara strosa, avkopplande. Nu väntar två dagar med arbete sedan säger jag HEJ till semester, första delen ;0)

So was the last things fixed for this summer's first holiday. Mingled for a few hours yesterday in the sun up on town, relaxing & nice. Now wait two days of work then I say HELLO to holiday, the first part ;0)


 Två bikiniöverdelar fyndade jag helt otippat på Cubus på lite annat smått & gott...
 Så där ja, lite mer semester känsla ;0)
 Muji som bl säljs hos Åhléns har helt klart det bästa utbudet av reseförpackningar till krämer, piller eller vad man nu behöver ha med sig på resan...
Älskar etiketterna, som jag nu tagit på bort så jag kan fylla på med lite smått & gott från badrumsskåpet :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar