Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

onsdag 6 juni 2012

Min nya kompis?!

Kalla det sunt förnuft eller vuxen poäng, men nu så har jag tagit ställning & köpt mig en cykelhjälm. Att vi trycker på vår son en hjälm så fort han närmar sig en cykel talar väl för sig själv. Många som känner mig tänker säkert att det var på tiden, har haft några mindre roliga incidenter genom åren när jag susat fram på cykel. Jag lämnar det där. En rolig färg är ett måste, något som tar plats måste vara uppiggande & fint tycker jag. Vi får se, men min nya hjälm & jag ska nog bli kompisar ;0)

Call it common sense or adult points, but now I have taken a stand & bought myself a bicycle helmet. That we press a helmet on our son whenever he approaches a bike speaks well for itself. Many who know me probably think it was about time, have had no less funny incidents over the years. I'll leave it there. A fun color is a must, something that takes place must be exhilarating & beautiful I think. We'll see, but my new helmet & I'll be friends ;0)

 Snittsig värre, hoppas att jag har den coolaste hjälmen av alla dagis morsorna ;0)
ÄLSKAR färgen på min senaste accessoar -so far so good ;0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar