Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

måndag 21 november 2011

IT katten

När jag är sjuk har Fliza, vår katt, en förmåga att hänga mig i hasorna. Igår låg jag i soffan & var så himla trött på att vara sjuk & inte få något gjort så jag bestämde mig för att pyssla om bloggen. Det visade sig vara ett utmärkt projekt då man emellan åt kan ta sig en tupplur & där emellan jobba långsamt utan större hjärnkapacitet, dessutom i liggläge. Fliza gjorde mig så klart sällskap, med ena halvan liggande på min högra arm & med den andra halvan liggande på datorn. Undrar vad hennes tanke var? Att få extra värme från datorn för att kunna ge mig lite extra ;0)

When I'm sick so is the cat always near me. Last last night when I layed on the couch she layed at me with one half & the with the other half on the computer. IT cat or just extra loving ;0)


Min grå mysiga tuss :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar