Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

torsdag 5 maj 2011

Flash back

Det är snart en vecka sedan vi kom hem från Cypern, tiden bara rusar fram... Just nu har vi besök av en vän, så vardagen blir med andra ord roligare ;0) När vi är nere på Cypern tar jag massor med bilder men är inte i närheten av att hinna lägga ut alla här. Men här kommer några, en flash back från soliga ön i söder!

Flash back from a sunny Cyprus :0)

Skrotade parasoll i kanten av en strand...
Banan paus...
En kväll i bowling hallen, jag, Sandra, Linnéa & Alfons :0)
Alfons tycker det är spännande med bowling, nästan en liten veteran på banan ;0)
Maffiga hus längs med kusten i Coral Bay...
Gravad lax...
Guda gott, hel grillat lammlägg...
Finaste lamm späckat med vitlök & rosmarin...
Många gin & tonix (tonic) blev det för min räkning, med mycket is & citron!
Vi gjorde pasta en kväll...
Ravioli med svampfyllning :0)
Mina älsklingar!
Söt nyttig citron som passar till det mesta...
Meze på hemmaplan :0)
Alfons med uncle Jacob & Sandra, tänk sen kommer säkert Alfons vilja sova hemma hos dom när vi hälsar på ;0)
Champagne lunch :0)
Så här skulle man alltid ha det ;0)
Jacobs samling med brillor, helt i min smak...
Alfons & farfar spatserandes längs med stranden... Vi längtar alla tills nästa gång vi reser ner!

2 kommentarer:

  1. Alfons får komma och sova hos oss precis när han vill!!! Vi längtar också tills ni kommer ner igen! Trevlig helg på er! Kramar

    SvaraRadera
  2. Låter fint ;0) TREVLIG helg till er också!

    SvaraRadera