Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

måndag 28 februari 2011

Willie´s choklad

Igår var jag & hämtade min efterlängtade choklad från Willie´s Chocolate, vi var några vänner som gjorde en gemensam beställning. Små mörkbruna förpackningar med oväntat innehåll står nu i köket & väntar... Här måste jag ladda en stund innan jag går på något delikat choklad recept... Hoppas på att en ny värld av choklad ska öppna sig ;0)

Got home exclusive chocolate that I ordered from Willie´s Chocolate. Small dark brown packaging with unexpected content is now in my kitchen, waiting to get into something exciting recipe. Meanwhile, I read the Bible of chocolate ;0)


Jag beställde tre olika förpackningar med choklad, ett kakao pulver & två choklad kakor... Fick låna med mig en bok som mina vänner hade beställt, tur för mig, hoppas på nytänkande inspiration ;0)
Ja det sägs att det här ska vara the shit, själv har jag ingen aning, men det känns bra ;0)
En tungviktare av lektyr, Willie´s chocolate bibel...
Bilderna i boken är inbjudande...
Jag får vänta till helgen, då ska jag dunka på med något nytt recept från boken -just wait & see:0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar