Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

tisdag 22 februari 2011

Ursäkta, vad ä klockan?

Klocka på armen är för många en status symbol, men det är också en accessoar, speciellt för mig. Jag har flera olika klockor jag använder, allt beror på tillfälle & humör. Jag gillar färg & har här hittat några klockor som jag tycker är riktigt fina...

I like watches as fashion accessories, here I've found some wonderful models...

Ett favorit märke när det gäller klockor är TRIWA , som är ett prisvärt sådant, har själv en orange klocka. MEN klockorna finns i så många fler fina färger, här en grön...
Min absoluta favorit färg, borde få finnas i min samling tycker man ju...
Härligt mörk grön...
Vit klocka är coolt om sommaren...
Nudie, en färg som är het nu, jag gillar denna modell trots den har detaljer av guld som jag vanligtvis inte är så förtjust i...
Skriker 80-tal, kan inte låta bli att gilla denna klocka från ASOS...
En härlig klocka, också från ASOS...
Kritvit från ASOS -I LIKE! Många fina klockor minsann...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar