Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

torsdag 18 november 2010

Min anslagstavla

Älskar att ha en anslagstavla vid min lilla arbetsplats. Här hänger olika collage & moodboards, också lite smått & gott som utklipp på en skön bild, ett färgkort eller etiketter & foton. För tillfället hänger en bild på mig som mamma hittat i sina gömmor, den användes på min studetskylt, har inte hjärta att släng den -men vad ska jag göra med den? Bilder på några pepparkakshus också, måste fylla mitt huvud med lite idéer inför decembers pepparkaks bygge. På tur står ett moodboard för några små egna kommande projekt, ett för canvas & ett textilt...

Translation: I love my billboard. Right now I have a piqture of me as a child & some gingerbread houses... Coming up is moadboard for two diffrent projects, one for canvas & one for textile...

Nostalgibild på mig själv, i hemlighet hade jag smugit ut i köket & börjat baka :0)
Pepparkakshus, måste komma på något NYTT i år...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar