Sidor

lördag 11 maj 2013

Emma goes blonder

Vårstädning av mitt hår. Tack Kristin!

Spring cleaning of my hair. Thanks Kristin!


 Kaffe, frukt, kex, choklad, skvallerblaskor, folie följt av färg i håret & till sist en klippning resulterade i...
Att jag kom hem lite blondare än vanligt -i håret alltså ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar