Sidor
(Flytta till ...)
Blogg
Instagram
Twitter
Pinterest
▼
söndag 1 juli 2012
Lunchtime
Många luncher äts ute, typ alla...
Many lunches eaten out, like all...
Någon dag blev det en fantastiskt god moussaka...
Här en tallrik med färsk calamaris...
Omelett, en klassiker -funkar alltid ;0)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar