Sidor
(Flytta till ...)
Blogg
Instagram
Twitter
Pinterest
▼
torsdag 26 maj 2011
Välkomna på vernissage!
Vänner, hjärtligt välkomna på vernissage lördagen den 28 maj kl.13-17.00 i
Galleri Lifbåtsskjulet
, hamnen i Skanör!
Jag ställer ut tavlor målade i akryl tillsammans med fyra andra konstnärer.
Welcome
to
Art
Vernissage! Saturday at 13-17 o´clock at
Galleri Lifbåtsskjulet
, Skanör port.
Hoppas vi ses!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar